Tisdag!


Varför kan aldrig mitt kort stanna kvar som jag har längst upp på Bloggen... så fort ja byter bild så funkar det inte =( Seegt!


Idag har det inte hänt mycket, åkte in till stan en sväng på morgonen . Tog mig ett träningspass med johan, han e alt grym han!

Annars har ja bara varit hemma, förberett mig mentalt inför arbetsinterjuven i morgon bitti =) Wihs me luck!!

Efter interjuven imorgon skall ja åka in och träna efter det skall ja äta en God lunch och andas ut =)


Dom här sötisarna låg och myste i sängen när ja kom hem i förmiddags.... Mina älsklingar! ♥



Funderar på va man ska ha för kläder på sig imorgon man vill ju ändå se propert klädd ut. Hmm kanske får bli min nya kavaj med trekvarts ärm från HM och någon topp och jeans kankse? Det får la duga =)
Nu ska ja kika på Tv.

Puss & Kram

Imorgon eftermiddag får ni höra va det är för jobb jag har sökt, för er som inte vet....

Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0