30 April min födelsedag, & Valborg



Älskling och ja startade morgonen på Milk and Honey, en äkta amerikans frukost :) såå himla gott, blev proppmätt orkade inte ens äta upp blåbärs pannkakorna! Färskpresad apelsin juice mmmm.... Blev självklart väckt med allsång ala Patrik and Missarna ;)
Och denna fina present fick ja av min baby.... tur att han har en grym syrra som har koll på va ja önskar mig. Fick alltså skorna som ja önskade mig. Va lite orolig där ett tag ;)

 
Visst är dom grymt snygga? Ja älskar dom!

Sen kom Marianne med en mycket fin present.....

Åhhh ja älskar det!! Sååå himla fint, pärlarmband med ett rosa hjärta ( som om ni inte såg det själva då) hihi

Och inte nog med det fina armbandet, jag fick......

En D&G klocka av den bästa mamman ;) som jag har längtat!! Nu är den min!

Och den här söta kattboken fick jag hi hi....


Och av svärmor fick jag......

presentkort ;) nu ska ja shoppa loss hi hi hi =)

Ja är så himla nöjd med allt ja fick igår, kunde inte bli bättre presenter, tusen tack!

efter alla paketöppningar var det dags att bege sig ut i sommarvädret. åkte in till stan (Vasa parken) och grillade... hmmm om man nu kan kalla det grilla ha ha,, slutade med att vi åt en flinta stek lite halvrå ???!!! men va skulle vi göra, vi va ju sjukt hungriga!!!! Nu kanske vi får den omtalde "svinsjukan" ha ha ha!!! Bilder från kvällen igår (finns fler soliga kort från marres camera får fjäska lite så att hon kanske skickar över lite till så att ja kan visa för er)




Grill master ha ha

Vilket SNYGGT par!



Sen kom det en hel del folk.....




här avslutas kvällen på SMAKA . Hade en super duper bra dag igår =)

Ja
kan ju säga så här att det var INTE lika roligt att stiga upp klockan åtta i morse.......!!! Men det var bara att hasa upp och dra till jobbet bakis som ett... As?! =) ha ha

Kommentarer
Postat av: Madde

ÅH va mysigt ni verkar haft :-) .

2009-05-02 @ 11:12:06
URL: http://studerandemamman.wordpress.com
Postat av: Jenny

Va kul att du fick det du önskat dig! :) Och ni verkar ha haft en riktigt lyckad helg, Skönt!



Hörde du när jag ropade Grattis i förrgår?!

Kram kram

2009-05-02 @ 14:12:43
URL: http://shhiva.blogg.se/

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0