Åhh ja e så förbannad!!!

som ni vet så stormstrivs ja inte på jobbet, så ja skickade iväg ett sms till en av dom få som ja gillar!
Och frågade om hon ville jobba för mig på fredag, orkar liksom int jobba heldag med dom idiot****!

Men som svar fick jag, tyvärr jag fick sparken i måndags???? Vaaa svarde jag, inte du av alla!!!! =(=(
Ja står la nästa på tur! Haha det är så skrattretande så ja vet INTE vad..!!!

Och anledningen ja det visste hon knappt själv....... Va begär dom av oss? Har aldrig varit på en sån "sträng" arbetsplats någonsin! Inte för att ja har varit o jobbat på massa ställen men ändå!

Men det som känns något bättre (om man nu kan skriva så) är ju att ja fick ju i alla fall inte sparken för min miss i kassan! Då kan man ju undra va gjorde hon som blev såå fel!?

Nä ja får allt höra mig omkring idag på jobbet & se va som har hänt, och kanske få lite klarhet i va det var som gjorde att ja gjorde så fel i lördags,!

Ja säger som Jessicka..... A**** kan ju ta  och get of hennes j*vla powertrip! =)

Hoppas detta inte läses av någon från jobbet, hahahahah!!!! det skulle va något! ;)

Nu ska ja snart kila iväg till mitt absolut bästa Jobb! 

skriver igen ikväll när ja e hemma... om ja har fått höra några smaskiga detaljer!

Men åh nu kommer ja sakna Jessicka!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hopppas det blir bättre snart på jobbet, så jobbigt ska det absolut inte vara att gå till sitt arbete..



Ta hand om dig!

2009-05-27 @ 14:05:11
URL: http://shhiva.blogg.se/

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0