Ed Hardy......

Hej allihoppa =)

Hoppas att ni har haft en bra helg. Jag har haft en ledig helg, så himla skönt! Har inte gjort mycket alls... men det e gött det med ibland. Eller ja, i lördags var marre här vi kollade på Robinsson och käkade godis å hade det bra :)

Men nu till en helt annan sak. Motor cyklelhjälmar, där e ja inte direkt på hemmaplan, men det kanske någon av er är??
Attans att putte ska behöva köpa en motorcykel, nu måste ja ju köpa en grymt snygg hjälm och dom va ju inte direkt billiga heller *suck* . Men om ja nu ändå skall åka med så ska ja bannemig ha en snygg hjälm.... he he=)

Här har ja hittat några som ja kan tänka mig, putte beställde hem en idag... så nu är det bara för mig att bestämma va ja vill ha!

Ed hardy, den blå ligger på topp 1 :) den rosa ligger på 2;dra plats, och tredje är oxå rosa , men den känndes lite halv töntig hahaha Va tycker ni?







Har ett lite hemligt projekt som ja skall fixa med så fort älsklingen har lämnat hemmet...... =) kan tyvärr inte avslöja va det är ifall han skulle gå in och läsa. Inte för att han gör det,, han tycker nämligen att det är skit töntigt att blogga o även att läsa andras bloggar .... men ja vill ändå vara på den säkra sidan! För på Söndag........firar vi något speciellt ;)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Marre

Hjälm nr ett eller två helt klart, åhh vad fina dom e =) Vad har hänt med bloggsidan?? eller det kanske ska se ut så..hm. Lycka till med överraskningen!!

2009-05-04 @ 20:13:51

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0