Hallon rosa Converse

Fick en försenad födelsedags present (beställde dom från nätet därav den sena leveransen) av älsklingen, nämligen dom nya "tjejiga" conversen, happy! Och inte vilken färg som helst....hallonrosa i färgen (?) han e galen min älskling, men jag har redan invigt dom ;)

Tränade på förmiddagen, sen hämtade P upp mig för en god lunch på aquarell ...älskar deras goda cesar sallad!

Sen åkte vi till puttes pappa och hälsade på den sötste Chabo =) tog med han i bilen och åkte iväg till en äng så att han kunde springa fritt...... Chabo är en hund på tre månader  å sååå gullig! Önskar att han hade bott lite närmare för då hade man ju kunat "låna" lillen och gå på promenader lite oftare...... jaja!

Nu sitter ja här och funderar på om ja skall orka gå ner och fixa däcken på cykeln, för att sen imorgon cykla till stan. Det är frågan!! funderar en stund till ;)

Puss N

Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0