alla dagar kan inte vara bra dagar, eller?


Ibland har man perioder som man inte känner för att skriva något alls, kanske just för att det inte har hänt något speciellt, eller för att man bara inte orkar dela med sig av allt.
i mitt fall så är det både och.....
Den här veckan har verkligen inte varit min bästa vecka, har känt mig super nere. Ena dagen så är allt bara bra, eller som vanligt man är glad o mår bra. Men nästa dag kan kan allt ha vänt och man känner sig inte alls på glatt humör =( '
Det har verkligen varit en vecka med blandade känslor, både bra & dåliga.

för en liten stund sedan fick ja ett sms av min arbets kollega, jobbade nämligen igår och det känndes som att allt gick fel hela dagen typ, och det fick ja ju helt klart för mig idag. hade tydligen gjort något helt galet som absolut inte får hända.
Kommer tyvärr inte ihåg kunden som det handlar om, så ja kan inte riktigt berätta va det  var som hände,
Men iallafall, så sa hon ( hon ringde även) att ja hade haft en kund som hade kommit fram med en webb camera, men kunden skulle igentligen haft en DVD-spelare (?). Jaha tänkte jag; kunden hade ju talat med en säljare o fått hjälp,
o när en kund har talat med en säljare får dom alltid med sig ett nummer som vi slår in i kassan för att det skall  vara lite smidigre för oss som står i kassan. och ja gjorde som så att ja skrev in det här nummret, MEN där måste ja ha glömt eller helt enkelt inte fattat att det var en dvd-spelare kunden skulle ha betalt för..... men va ja inte kan förstå, vart sjutton fick kunden tag på en webb camera, när det var en dvd- han och säljaren hade kollat på!!!!!!!!!!!!!!???????????????
Lite rörigt för er kanske.... ja kan säga som så, att det är  lika rörigt för mig! för ja kommer inte ihåg något av den här kunden tyvärr! åh j*vla kund, haha! Hur kunde det bli så feeeel!?
Inte roligt när man gjort något sååå fel.

Usch det var inte kul, man märkte verkligen på hennes sms att hon INTE var glad för detta MISSTAG! Jaja, ja är inte mer än mänsklig!
För övrigt, så gillar ja inte stället.............har aldrig tröttnat så tidigt på ett jobb som jag har gjort där =(
Får la se hur länge ja orkar...... som det känns nu, så känns det INTE bra.

Till något roligare för min del,skall äntligen till frissan i morgon och göra ljusa sligor i håret. ska bli nice!
Nu väntar ja bara på putte, vill ha lite kramar känner ja, vill bara lägga mig ner å gråta.... ;(
skulle vara skönt med en promenad...
 
i morgon får ni se mitt nya hår =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gumman, va tråkigt :( Blir ledsen när du e ledsen ju, önska jag kunde krama dig!!

Men vi ses imorgon hos frizzan, hoppas du mår bättre då!! ♥

2009-05-24 @ 18:47:23
Postat av: Anonym

Gumman, hoppas allt känns bättre nu!

Måste säga att du var super fin i håret idag!! =) Marianne med... skall nog dra mig till samma frisör jag med!!

Kram K

2009-05-25 @ 20:03:03

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0