Idag är en sån där dag då det känns lite bättre ;)

Japp, mår bättre idag....fast ja har fortfarande känslan av rädsla i kroppen för att gå till baka till jobbet på onsdag. Men nu ska ja njuta av min ledighet och inte gräva ner mig i skit!

På förmiddagen tog ja en sväng till IKEA för att inhanlda en liten infyttnings-present till min mamma som flyttade in i sin lägenhet idag =)
Usch det behövs verkligen målas om så nu i veckan/helgen är det fullt upp med att fixa i lght...hjälpte till att flytta in lite små grejer, åh så satt jag ihop en liten stege själv, duktig flicka ;)
skall dit imorgon bitti igen vid 09-tiden och ta lite mer saker.....

Åh så har ja hunnit med en sväng till fissan idag oxå, blev ljusare igen, så skönt! Har dock inte tagit ngt kort men det kommer upp inom en snar framtid =)

Nu ska ja slappa. Tack för era komentarer i gårdagens inlägg (Marre & Kim ♥) !! 

Kram ♥
 

Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0