Killar alltså! Suck!

Vaknade för en stund sen...går in i vardagsrummet tv:n står på lampan lyser, "frukostbrickan" står framme (ja då kanske ni tror att min kära kille har dukat fram frukost MEN nej) den har stått där sen i natt, alltså hans nattamat står kvar från hans utekväll, och sen när jag har fått svära lite för mig själv för att ja precis vet att ja han har förstört både osten och smöret
*ARG*
Så går ja vidare till hallen, och va upptäcker ja inte där då! Jo då han rivit ner hängaren som man hänger jackorna på!!!!!!!!

Hur sjutton lyckas dom???!!! Ja blir tokig!!!!!!!!!!!!! Tänkte att ja skulle ha tagit ett kort.... Hhmmmmm Jo vänta ja ska allt vis er! =)                


FRUKOST NÅGON? Det serveras en lite håradre ost en i vanliga fall, har även blivit lite extra gul i kanterna, smör har vi oxå likaså där lite gulare smör en i vanliga fall, smaklig spis!! Kanske ska bjuda Putte på en smörgås med ost sen när han vaknar? Bilden är INTE rättvis, smöret såg sjukt äckligt ut och osten!!!


Åh så går vi vidare till hallen!



Va f*n gjorde han i natt?



Hur som helst så var även ja med ute igår med Grabbarna, men när klockan började närma sig 02, så tyckte ja allt att det var lite väl grabbigt, och tog mitt pack o åkte hem för ja frös som tusan oxå.... satt å väntade på vagnen en evighet.... men ja var hemma lagom till tre! Vem ringer inte då   jo Putte och säger att dom tar en TAXI hem nu!!!!!!!!!!!!!! Gahhh!!!!

Undrar ni om ja är irriterad på killen som ligger inne i sovrummet? ...............Nä inte så värst! ;)

Ha en bra dag ute i solen :)

Kommentarer
Postat av: Madde

HAHA



förstår att du är arg :-p

2009-05-16 @ 11:06:17
URL: http://www.studerandemamman.wordpress.com
Postat av: Jenny

viist är de underbara när de är fulltankade med alkohol?? :)

2009-05-17 @ 09:26:09
URL: http://shhiva.blogg.se/

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0