Lite nät shoping!

Hej alla, hoppas ni mår bra! Ja mår helt okej, e bara så himla trött på vårat väder. spö regn på morgonen, sol på efter middagen. Sol på morgonen spö regn/hagel på efter middagen. Kan inte bara den där väderguden bestämma sig för något av det (helst SOL). Annars e allt bra ;) Jobbat helgen....inte gjort så mycket mer!

Tänkte visa er va ja fick hem i brevlådan idag.....

först min fin fina bikini från Nelly.com!  Bilden blev tyvärr inte den bästa, men den är lila i färgen! Blev så nöjd med hur den satt , precis som ja ville, Happy!!



Och sen kom det ett paket från HM oxå som innehöll....



överdelen var dock en aning liiten....brukar ALLTID vara underdelen som e för liten för mig!! suck, nu måste ja antingen svälta en månad eller skicka tillbaka den o byta strl, vilket aldrig blir av! jaja vi får se hur det blir med den saken.... Nu tjatar putte på mig att vi ska åka.... måste skynda. en bild till bara....

på kjolen som kom från HM..... satt som en smäck =) Nu blir det motorcykel titt och sen en mysig middag på nått ställe runt linné! Puss på er!

Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0