Budet har gått upp...

Jag hade det på känn, vi åkte ut till audi för att kolla va det kunnde vara för fel... fick såklart iget bra besked! Utan det slutade med en kostnad på 6000 kr och dessutom fick vi gå hem utan bil, jippi eller INTE!

Dagen var förstörd.... tog en sväng till torget menigen var ju att ja skulle köpa lite grejer till mig själv som jag behövde. Men vem sjutton har lust att shoppa när man fått ett sådant tråkigt besked. Så jag betämmde mig helt enkelt för att jag bara skulle handla med mig mat hem! För det kan man då inte vara utan!

Nu på efter middagen ringer älskligen och säger att dom har ringt från audi och summan är nu uppe i 10.000 kr!!!!!!!!!!!!!!!! :-( :-(
JAHA, åh vart fan ska vi ta dom pengarna då!! Så jävla tråkigt! Snål månad med andra ord..... inget mer "onödigt"

Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0