En kopp varm Thé

Ja det sitter fint på kvällskvisten... Ännu godare om man e lite halvt febrig & snuvig och svullen i halsen :-(
Ja man märker att man är "sjuk" (jag är inte säng liggandes ännu) när man kommer hem från affären och köpt med sig lite godis, och man ska hälla upp godiset i skålen och funderar på va sjutton har man plockat i sin påse?

Idag låg det en heel del konstiga saker som jag ALDRIG tar annars och ja kommer inte ens ihåg att ja har tagit det, ha ha... som sagt lite halv-febrig ;-)

Lämande blod igår, och efter det va ja ganska seg resten av dagen, men det blev i alla fall badminton på kvällen men det var nog inte en så jätte bra idé i det skicket som ja var i, känndes som att ja hade sprungit en mil och ganska yr kännde ja mig!

Jaja, i morgon skall ja i alla fall jobba börjar 9.30 och är schemalagd till 20.30, men ja såg allt att vi är två som är schemalagda till samma tid så då ska ja allt försöka se om jag kan gå vid sex istället! Jag får nysa extra mycket i morgon så tycker dom nog att ja kan gå hem tidigare :-)

Nu ska ja kolla på INLÅST!

TJING SÅ LÄNGE...


Kommentarer
Postat av: majsan

Krya på dig lillan!!

Så du spelade BEDminton igår.. undrar hur det går till, hehe ;)

2009-10-15 @ 21:43:49
Postat av: Jenny

hoppas du blir frisk snart...

Va duktig du är som går och lämnar blod.. :) jag är ju så förbaskat emsigt rädd för nålar så det skulle jag aldrig göra..



Men det är sånna som du som faktiskt räddar människor, kom ihåg det.. :)



Kram kram

2009-10-15 @ 22:43:10
URL: http://shhiva.blogg.se/

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0