fjäderborgen next :-)

Vi kan behöva lite "lycka till" för vi spelar uppenbarligen mot amatörproffs har jag märkt, ha ha ha!!!

Är inne varje dag på apollo.se fritidsresor.se ving.se m.m ja ni fattar :-) drömmer mig bort bland alla underbara ställen, men det är ändå ett land som ligger mig väldigt varmt om hjärtat och det är ju THAILAND, just för att jag inte direkt har varit på så många andra ställen kanske :-)
Kollade på lite klipp från packat & klart när dom var i thailand (Krabi). Va ju där för snart två årsedan, och ja VILL dit igen det är en sak som är säker!!! Så min resa i Januari får gå dit :-) 
Ja förstår inte varför det ligger mig så varmt om hjärtat? Varför vill man inte se något annat som man inte har besökt?
Men våra kattvakter åker ju oxå bort under samma tid till Vetnamn, hmm va ska vi göra med missarna??
packa ner dom i resväskan, Nää känns inte som ett alternativ... får fundera ut detta.

nu på med träningskläderna :-)

Tjing!!

Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0