go morgon!!

ligger i soffan och dricker té, kollar på nyhetsmrgon... Skön start på dagen!

På dagens schema står det

♥ Träna medelpass på F & S

♥ Köpa nagellack, mascara, svart BH....

♥ Sola så att man slipper se ut som en likmask :-)


Åh igår när patrik hämtade mig efter jobbet så sa han att det är något fel på bilen, och JA de märkte jag ju allt! Det lät som att vi satt i en bil som gick på sin sista värs, grejen är den att det är absolut ingen gammal skrot bil.
Men i alla fall, jag blev lite orolig för man vågar ju inte köra runt i den om den nu skulle få för sig att braka ihop...

Jag kan bara tänka på en sak, patriks reskassa känns ju aningen hotad!!! Jag betalar inget på bilen som har med reparationer och sånt det får han stå för, fast nu spelar det ju ingen roll för om patrk måste lägga ut en massa tusen på detta så spelar det ju ingen roll om jag har pengar till resan för ja har ju inte direkt planerat att resa själv :-)

Ja kom med förslaget att vi låter bilen stå fram tills pengar finns för både resa och bil... Det höll dock inte patrik med om...... Jag vågar inte ens tänka tanken på va det skulle kosta och läman in den!!
Förra året hände det oxå, två veckor innan vi skulle åka till Indien så hände det något med bilen och det gick på 5000 kr!!! Suck suck! INTE IGEN!!!!!! Usch bättre att krocka med bilen och få ut pengar på försäkringen ;-)


Snart 1 årsedan, det första vi möttes av är vi gick ner till stranden en massa kossor, Det är Indien det :-)


Varmt Var det.... :-)


Rika var vi oxå, ha ha den högen skulle man haft här hemma!! =)







Jag längtar till Värmen.....


Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0