Hej!!

I´m back :-)

Det har inte hänt mycket sen sist vill jag lova.... Hmm mycket jobb, oftast jobbar ja 12.00-20.30 så man hinner ju inte direkt göra något innan eller efter för att man är så trött och vill ju bara hem och slappa i soffan (min favvo plats nu för tiden).
Igår var det badminton igen, kan ju stolt säga att vi vann sist plus igår :-) det börjar vända nu ha ha äntligen!
Idag är det jobb börjar kl tolv, så ja ska snart hasa mig upp från soffan och göra mig klar för dagen!
Imorgon är jag ledig så då blir det till att åka in till stan för att träna lite, shoppa lite små saker som jag behöver :)

Sen har vi tjej kväll hela natten lång på lördag och det ska bli super kuuul :-) middag, bowling, Massa Viiin!!!!

Puss!

Min älskling, den underbaraste jag vet!!!


Dessa blommor kom till mig på jobbet i fredags med blomm-bud från min Prins, Hur gulligt är inte då? Visst ja blev ju lite skenerad (stavas?) när ja stod där i kassan hi hi... Jag älskar han så mycket!



Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0