"Jag trodde att det bara hände på film"

Ja precis, idag när jag så fint skulle ta mig en promenad hem från jobbet (en promenad på ca 25 min) trots att vädret var allt annat en soligt = spöregn, blåsigt, Ja typiskit göteborgsväder ;-)

Strunt samma tänkte ja, jag hade ju gummistövlarna på och paraply... Va ja INTE visste skulle hända var att det var en J*vla idot som skulle köra ganska så fort precis när ja passerar en stor VATTENPÖL och ja blir totalt DRÄNKT!!!! Samtidigt pratar jag med Patrik i telefonen och han bara hör hur ja skriker rakt ut! Faaaaaaaaaaaan!!!!!
Ha ha ha, men det är ju roligt nu så här i efterhand, men inte just då när ja inte ens har kommit fem minuter ifrån jobbet... och ska gå hem dyblöt! ;-)

Nä nu ska ja kolla om det finns någon tvättid, så roligt ska ja ha en lördag kväll som denna :-)

Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0