Ni är söta ni!!

Helt otroligt att ja fortfarande har besökare på denna sidan med tanke på min urdåliga uppdatering, Sorry ;(

Det är iallafall kul att man ser att ni finns kvar när jag väl kikar in och skriver ett par rader..
Ja ni kanske undrar vad som har hänt sen sisst,, Hmmm? Jobb, jobb, åh lite mer Jobb typ! ;-) Har faktiskit inte gjort något speciellt....
Jag har haft en ledig helg, helt underbart!
Och igår kväll bjöd vi hem Majsan och Pierre vi kollade på fotbollen (som resten av Sverige antagligen gjorde) hur matchen gick vet ju alla, till och med jag innan matchen ens hade börjat.. hihi =) Vi drack vin och käkade ostbågar, och chips (LÄS: Majsan & jag satt med varsin skål i famnen, ingen som tänkte på att det fanns en till i sällkapet). HA HA!!!

Sen kom Patrik hem efter jobbet och då var dags för BUZZ, OSTAR, KEX, OCH LITE MER VIN =) Jätte trevlig kväll hade vi...
Idag har ja dock inte gjort många knop, slappat, kollat på idol, mamma mia, & lyxfällan =)
Jo förrsten ja gick en sväng till Godis affären ;-) det orkade jag göra minsann....

Idag har patrik säsongsavslutning för liseberg, vilket innebär ingen Sambo hemma på hela kvällen/natten =( då är det bra att ha godis och masa bra serier att kolla på, ellerhur?!

Imorgon är det jobb igen, har inte riktigt vant mig ännu med att jobba heltid igen ha ha....
Men det behövs pengar till resan så det är bara att jobba och vara glad :-)

Puss & Kram

Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0