Hej, Ja lever.....

Denna veckan hade ja längtat efter så himla mycket, just för att ja inte skulle jobba på hela veckan! Har ju inte haft någon semester i sommar :( och det var äntligen dags för min "långledighet". Går ja inte och blir sjuk då? Jo visst självklart! Började i lördags, åkte till jobbet som vanligt men pallade inte mer än 1 timma, sen fick ja ringa efter patrik.... Och han kom i rättans tid kan ja lova, hann inte mer än in i bilen innan spyan skulle upp :(
den dagen låg ja deckad..... Natten var förjävlig, feber, frossa, upp på toa ett antal ggr för att spy! Söndagen var okej efter lunch.... Och självklart piggnar ja till och börjar härja runt här hemma..Skulle jag INTE gjort!
För idag fick ja känna på eftersmällen..... Ja mådde toppen i morse så jag ville UT känndes ju som att man hade liggsår efter helgen! Drog med mig Patrik på en lång promenad i sijön.... Men så fort vi närmade oss bilen kännde ja symptomen komma....ont i kroppen...! Och nu ligger ja här med feber igen! Det var ju roligt.
Ikväll ska ja bara ligga i sängen och bli helt FRISK!

Ja vet att det var väldigt längesedan ja skrev, Har tappat lusten för att blogga! Fast idag kännde ja för det... för det e sååå himla tråkigt att bara ligga här inne när det är underbart väder ute!

Puss!


från förra helgen...



Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0