Hmm....

ja vill bara lägg mig ner och döö!!! Har inte sovit en blund i natt och då menar ja verkligen INTE en endaste blund! Kom hem relativt tidigt i natt (02.00) för att ja visste att ja hade jobb som väntade klockan 9.00... Men va ja INTE visste var att ja inte skulle få sova efter att ja hade kommit hem utan ja fick sitta i telefon fram till klockan 05.00! Va det beror på vill ja inte skriva ut här! Men efter det samtalet hade ja lika gärna kunat ta på mig arbetskläderna och åkt in till jobbet!
Och idag är det fest igen.... ja borde igentligen INTE sitta här... utan göra mig iordning ska vara i stan på middag kl 20.00............ Men som sagt ja vill bara lägg mig ner och dö & grina lite på det!

Det va ju ett glatt Inlägg!?

Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0