Höst

Ja nu kan man ju lungt säga att hösten är här, rätt mysigt faktiskit för nu kan man ut å shoppa varma koftor och bara krypa upp i soffan å mysa :-)
Ungefär va jag gör just nu, fast ja ligger i sängen och äter upp P:s ostbågar.. Slappt värre ja vet!

Igår jobbade jag min sista dag i Norstan, och va händer inte då! Jo ja fick sån ångest och allt känndes väldigt ledsamt.... jag har ju jobbat där sen i april & har inte alls gillat läget.... Men när man väl skall sluta då känns det helt plötsligt ledsamt (?) konsigt.... Fast det hade väl säkerligen med att göra att ja jobbade just denna dagen då alla ja gillar jobbade.... åh man fick en massa kramar här och var :-(
Men nu är det försent för att tänka på det, för på onsdag börjar ja på det nya stället :-) Nya friska tag!

Vill förövrigt ut å shoppa massa nytt, behöver nya skor, nya jeans, och lite annat smått å gott :-) hmm på torsdag får det bli shopping dag helt enkelt!!

Ikväll blir det Ankan & dom andra två hollywood brudarna!! dom e la för roliga!

Imorgon ska ja å Älsklingen ta revanch i badminton mot majsan & Pierre !! :-) Himla rolig sport :-)

Från och med idag ska ja bli en Bättre bloggare :-) så nu ska ni få följa mig igen!


Min kärlek.....

Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0