Bönor & Bagels

-Det är grejjor det! Mmm så gott! Jag Patrik "hoppade" på cyklarna och cyklade in till Linnégatan för att käka frulle/brunch. Solen sken och det va hur gott som helst att sitta på deras uteservering & käka bagels med varm choklad & grädde mumms!! 16 grader har vi haft i Göteborg idag :-) Det är grejer det, nu kommer våren mer och mer, nu ska vi bara ha lite grönt på träden oxå!

Annars händer det nog inte så mycket mer idag..

Räknar bara ner dagarna till allt roligt som är inplanerat det närmsta, nästa helg fyller en jobbarkompis år så då blir det lite fest hemma hos henne, helgen efter det åker jag till Västerås för att fira ännu en vän på hennes 25 års dag, helgen efter det fyller lilla jag hela 25 år, och helgen efter det åker jag till PARIS, och helgen efter det är det yttligare ett kalas på malmön, och helgen efter det fyller Marianne år!!

Herregud säger jag bara, varenda helg fram till mitten/slutet av Maj är inplanerad med massa saker! :-)

Hoppas att ni njuter av soolen! Puss Hey <3

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag njuuuuter massor. VÅREN är bäst!

2010-04-11 @ 20:05:11
URL: http://www.saramadeleine.se

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0