Påsken i jönköping

Som jag skrev sisst så var planen att åka till Jönköping över påskafton, men eftersom att jag jobbade både lördag + tidig söndag känndes det inte som ett alternativ just då iallafall, ringde runt och kollade om någon kännde för att jobba, men icke!
Patrik va iallafall väldigt sugen på att åka men ville inte åka upp själv, så jag som den snälla flickvän är (hehe), bestämmde mig för att åka med :-) för att sen ta bussen själv hem på söndag morgon (igår alltså) kl 07.30 gick bussen, OJ va pigg jag var på det ;-) 1h & 30 min sov jag innan bussen skulle gå hem till Götet igen! Aldrig igen, ha ha! :-)
Men det var jätte kul där så det var det allt värt, hemma hade vi troligtvis inte gjort ett skit ändå!!
Efter jobbet igår var ja så trött så jag somnade dirket efter mc donalds maten halv sju! :-)





Kommentarer
Postat av: Louise

Det va jättekul att ni kom upp:) Härligt rödmosig & full jag ser ut på korten..haha!

2010-04-05 @ 12:36:56
Postat av: Madde

Ser ut som ni haft roligt :D

2010-04-06 @ 17:59:56
URL: http://www.saramadeleine.se

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0