tre år, herregud trodde jag aldrig..

Kollade precis när jag började blogga, 2008! Fast jag vet, jag har ju inte direkt skrivit tre inlägg om dagen den senaste tiden, sorry!

I måndags tog jag iallafall flyget till Stockholm, för jobbutbildning. Bara matade in massa information från åttå på mårgonen till åttå på kvällen.. Puh va trött i hjärnan jag var efter det! Men väldigt lärolikt nu inför min debut som vitvarusälajre! :-)
Och nu är det PÅSK och allt, tåkigt att man ska jobba när man har blivit blivit bjuden till jönköping på lite grillfest... Får se om älsklingen drar han är ju ledig en helg, helt otroligt ;-)

Jag längtar iallafall till den 23 april!! då tar jag tåget till Västerås för att träffa min underbara vän  Angelica som fyller 25  år!!!!!!  Och då blir det födelsedagsfest för hela slanten, ellerhur Angelica!? :-)

Glad Påsk!

Kommentarer
Postat av: Louise

Tråkigt att du måste jobba:( Men vi ses nog snart igen. Kram! (roligt att följa din blogg)

2010-04-02 @ 12:12:12
Postat av: Madde

Hoppas du får roligt i vås =)

2010-04-02 @ 14:05:38
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Angelica

Det kommer bli alldeles perfekt födelsedag och jättekul att du kommer och förgyller min dag. =) Verkar som att du är redo för jobb på annan avdelning nu. Vad roligt för dig, det kommer du klara galant. Kraaam <3

2010-04-05 @ 13:07:07

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0