Underbart väder ute

Japp solen lyser och dom  har sagt att det ska bli runt en 10-15 grader ute idag, synd att man jobbar då! Fast ja fick vakna upp till sol nu på morgonen och det gör mycket för skälen. Blir cykeln till jobbet dessutom, lika bra att ta vara på vädret så mkt som det går.

Igår blev det heel dag i stan, kära Marianne slutar ju aldrig att shoppa... åkte in till stan vid elva & kom hem runt halv sju tror jag! Inte ett enda plagg hittade jag, fast att vi hade varit inne i varenda affär :-) Men marianne kom la hem med 10 påsar skulle jag tro ;-)
Jaja, jag får la spara mina pengar till Paris istället & shoppa loss där förhoppningsvis!!

Ledig i helgen får se va som händer....

Hoppas att ni får en bra dag.

Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0