bergakungen..

Godmorgon!
Ledig idag oxå skönt för mig ;-)


Igår gick jag och Patrik på bio, vi såg inception på bergakungen. I början av filmen blev man ju lite lätt snurrig och man visste varken in eller ut... vill inte skriva så mycket om själva filmen för den som inte har sätt den men kanske funderar på att gå och se den!
Bra film!!

Strax är det dags för det ångestladdade springtestet i sisjön, efter denna sommaren ska jag vara glad om jag får på mig mina jeans när det börjar bli dags, hihi! Åhh jag behöver verkligen komma igång nu.. Så det är ingen idé att jag sitter här en längre stund utan dags att dra på joggingkläderna. Jag vet ju att man mår sjukt bra efter =)

tjing tjing, ha en bra dag!


Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0