Förskyld

Mina planer för idag sprck lite granna.... tänkte för första gången på 2 månader dra mig till frisk och träna! Men självklart bryter min förkylning ut rejält idag, har säkert gått i två veckor med att ha ont i halsen samt nysst tusen gånger om dagen, men det har liksom inte släppt...seeg förkylning med andra ord! men idag vaknade jag med en väldigt hes röst, snuvva, ont i huvudet och allmänt seg i kroppen =(
Så att träna idag var väl inte rikitigt bra tajmat! Jag får helt enkelt ligga hemma på soffan och dricka te med honung med gott samvete ;-)


Jag är även lite sugen på en ny design på bloggen.... hmm undra om min kusin är sugen på att ta sig an min blogg igen... ;)




Kommentarer
Postat av: Madde

Kan hjälpa dig :) . Du kan skicka över bilder du vill ha så kan jag fixa headern.

2010-08-11 @ 12:49:05
URL: http://www.saramadeleine.se

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0