fortsättning på semestern...

Efter våran tripp till öland, drog vi ihop ett gäng och drog till danmark över dagen. Som alltid när vi åker dit så slutar det med att vi får spriiiinga tillbaka till terminalen för att hinna med båten hem igen till Sveadala ;)

Vi tjejer skulle BARA in en snabbis i en affär som sålde ballerinaskor till priset av 30 kr VEM kan motstå det trotts att det är 15-20 min tills att båten lämnar danmark!? Man glömmer lätt av att det är en bit tillbaka till båten när man går där och strosar eller sitter på något ställe och dricker Öl =)
Men vi hann iallafall med både att köpa skor och hinna tillbaka till båten....MEN vi fick springa =) Och när vi väl är framme så inser vi ganska snart att den är försenad 1 timma så vi hade gott och väl kunnat ta det lungt!




Ganska stort glas med Öl ;)




kvällen avslutade vi hemma hos oss.... va gör man inte när man har katter och folk är alergiska, Jo då sätter man sig  på balkongen och öppnar upp fönstret för ölservering. Kvällens bartender fick bli Louise :) (Louise ja lånade dessa 2 kort från din blogg ;-))




Det var en lyckad dagsutlykt med en rolig efterfest =)

Ikväll har jag kollat på sex and the city 2 tillsammans med Patrik hehe fick övertala han om att den är SÅÅÅ bra ;)
Sen så har jag äntligen (eller de är lite fel att skriva så för jag har aldrig längtat till filmen) sätt twilight...
Man har ju läst så mycket om den både i bloggar och man har sätt massa reklam för den mm... Men har ändå inte fattat något tycke för den, FRAM tills nu lite så här efter ;)

Förra veckan en kväll när jag och M inte hade något att göra så tänkte vi att vi kan ju ladda ner den där twilight filmen alla snackar om, sagt och gjort! Vi satt som klistrade från första stund och kunde inte släppa en blick från tvn under hela filmens gång! Sen såg vi tvåan direkt efter haha vi började väl kolla vid 22 tiden och var klara vid 02.00 med dom två första filmerna! sen en vecka senare var vi ju bara tvugna att se den sista oxå så vi gick på bio =)
Så nu förstår jag alla va ni menar!! I love it! ;)

Nu säger jag natti natti för idag.



Imorgon börjar den roliga måndagen då man jobbar 8.00-20.00 =( Buhu!

Kommentarer
Postat av: Madde

Låter som ni haft det bra :-D .



HEHE på andra bilden så är en stol bakom men först trodde jag det var ett sugrör i ölen haha. ;-)

2010-08-08 @ 21:58:59
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Louise

Det var så härligt i Danmark, minisemester:) Du glömde nämna att ni såg Twilight-filmerna dubbelt upp inom loppet av en vecka;) Kram!

2010-08-10 @ 11:27:43
Postat av: Jenny

Härligt med updatering.. DEt ser ut som om ni haft en riktigt bra semester! :)



Säger ju det.. Twilight är magisk... riktigt magisk! :)

2010-08-21 @ 08:17:41
URL: http://shhiva.blogg.se/

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0