Gomorron ;)

Kaffet är uppdruckit och mina nya tränngskor från NIKE är nerpackade i träninsgväskan. Jag är helt enkelt redo för att starta söndagen med lite nya energi på friskis! (Förutom att jag fortfarande sitter i soffan med täcket upp till öronen, gårdagens smink halvt utkletat i hela fejjan, men det ska starx bli ändring på det ska bara skriva klart till dig först).

Jag har säkert gått här i över två veckor och önskat att jag liksom kom iväg till friskis, men det har helt enkelt inte gått så jättebra. Så jag är stolt över mig själv att jag kliver upp så här tidigt (?) på en vilodag som söndag!
Har jobbat väldigt mycket nu i augusti, varenda helg fram till igår lördag.. Så det har tagit lite på min tid för träningen. OK, nog tjatat om träning!

Finns det något barn att låna?? Haha, låter kanke lite konstigt sagt. MEN, jag vill ju se toy story 3! Och patrik är INTE jättesugen på detta... hihi kan inte förstå varför?! ;-) Den går i 3D också hur kul som helst! Så om det finns något barn från 7 år som ni vill låna ut kan ni ju slå en pling eller två! Annars får ja helt enkelt lura Patrik att det är nån annan film vi ska se ikvälll!!

Förövrigt har det inte hänt något kul sen sist, jag tycker fortfarande att det är tråkigt att vara utan kamera. Jag gillar att blogga när jag kan lägga ut kort, och så blir det ju lite roligare för er också att se det i bild det man skriver om. Jag föredar iallafall bloggare som slänger med nått kort också.



Hoppas ni får en häääärlig söndag <3

 

 


Kommentarer
Postat av: Madde

Du kan få låna med mig och William :-p

2010-08-29 @ 10:02:54
URL: http://www.saramadeleine.se

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0