Grannfejd ;)

Herregud, jag blir tokig på våra grannar som bor i porten brevid oss. Samma visa varje gång dom har tvättid innan oss!
Hur svårt kan det vara att passa en tid? Så himla respektlöst så jag vet inte vad!!! Det handlar alltså om tvättstugan i källaren, grannarnas tid var mellan 13-17.oo, och min tid börjar 17-20.00 jag kommer ner vid 17.30 och ser då att deras kläder fortfarande hänger i torkskåpet men jag hoppades på att dom skulle hämta detta innan sex för då spelar det ändå ingen roll för mig!

Nu nästan 3 timmar senare är deras kläder FORTFARANDE kvar där ner i tvättrummet, första gånge detta hände (samma grannar) så tänkte jag att dom har säkert glömt bort tiden så jag var snäll och vek deras kläder fint och la det på bänken, det var första gången det! Andra gången när jag inser att det är samma person blir jag smått irriterad och lägger det lite fint hägandes över korgen som är där nere, MEN idag fick det vara nog, slet bokstavligt talat ner skiten och slängde det i tvättkorgen :P
Nu är jag lite rädd för att dom skall komma o plinga på dörren haha..... Vågar knappt gå ner och hämta upp mina grejer... :/

Hur tänker dom liksom? Man kan väl inte alltid glömma bort att man har tvättid? Jag undrar om dom alltid gör så här?
Det är därför man ska ha egen tvättmaskin hemma.




Kommentarer
Postat av: Majsan

Haha, helt rätt ;) det everkligen respektlöst!! och förresten har du provat strepsils tycker don funkar bäst när man har så ont i halsen, hoppas du mår bättre tills imorgon! Puss

2010-08-12 @ 21:16:45
Postat av: Nathalie

Marianne: Mucoangin köpte jag idag, riktigt bra faktiskit, bedövar halsen i ca två-tre timmar!

2010-08-12 @ 21:46:56

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0