Kräftjakt =)

Även fast det är värre än någonsin med min hals så känner jag att jag måste ut en liten stund man blir ju lätt trött av att bara vara hemma en hel dag utan att gå utanför dörren, som igår! Fast jag behövde å andra sidan vila!
Idag har jag så ont i halsen att jag inte ens kan dricka te med honung =( Känns som att jag har världens rivsår i halsen....
Tänkte ta en sväng till apoteket och se om dom har något att rekomendera för min onda hals.

Sen ska vi inhandla kräftor för morgondagen, vi funderar på att köpa frysta kräftor (?) Hmmm är det något att ha?
Dom färska ligger ju så högt i pris.... Läste i GP, dom hade gjorde ett test på olika frysta kräftor, och kom fram till att dom bästa var kinesika jumbokräftor! Såklart att man inte kan mäta sig med färska men jag tror ändå att dom kan va goda! Hoppas iallafall att dom är det =)

Om bara killen i sovrummet ville vakna till liv någon gång, HALLÅ klockan är kvart i tolv! Dags att vakna enligt mig ;-)

Tjing tjing!


Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0