Kräftskiva!

Åh det var en riktigt lyckad kväll i fredags om ni frågar mig. Frysta kräfter gick bra, men inte lika goda som färska såklart! Kanske för att jag och patrik inte tog turkiska jumbokräftor som alla andra och dom smakade lite mer! =) Jaja, nästa år vet vi vad som gäller ;) Allt var iallafall väldigt uppstyrt och alla tog med något för att förgylla våran partystämning allt från hattar till brännvin ;)
Igår började jag jobba halv tio var inte riktigt med på dom noterna men jag klarade dagen fint ändå, men så fort jag satte foten innanför dörren slocknade jag...




Ikväll tänke patrik och ja ta en sväng på kalset, sista kvällen idag och har inte hunnit kolla in det ännu.

Men först blir det lite jobb.

Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Madde

ÅH va gott :D

2010-08-15 @ 11:17:33
URL: http://www.saramadeleine.se

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0