Längtar...

Idag hade jag utcklings samtal med våran nya chef på jobbet i två timmar :/ Herregud va han snckade på om sitt liv, han satt säkert i 5o min och bara pratade om sig själv! Jag är inte direkt intreserad av hans tidiagre förhållanden med, mera! Speciel typ! Sen ville han veta allt om mig, jag sammafattade det hela på 10 min, haha!

Men jag fick iallafall chansen att klämma ut mig att jag ville ta ut semester i januari, och de var inga som helst problem, Skönt då var det fixat.
Jag börjar REDAN räkna ner till Sri lanka ;) Jag längtar såå sjukt mycket till denna resan så jag vet inte vad! Bästa av allt är att vi ska vara borta i hela tre veckor, SÅ underbart! Vi blir 6 st som åker ner tillsammans =)
Visst det är 5 månader kvar, me det går nog fortare en vad man tror...

Sen så ser jag fram emot fredag då är det dags för kräftskiva igen ;) Me like!! Vi blir några st... får lägga upp kort på detta till helgen.

Såhär ska vi bo i sri lanka, Unawatuna beach resort


Lite rolig och anorlunda inredning ;) med havet som utsikt inte illa att vakna till den utsikten!

Poolområdet!


Man kan ju hoppas på att vi får detta rummet istället för det som jag visade först ;)


Stranden som ligger precis nedanför vårat hotell, här vill jag ligga nuuuu!!!

Okej nu ska jag låta er slippa mitt dagdrömmande om sri lanka och kolla vidare själv ;-) Men jag kan bara inte låta bli att drömma och längta till detta underbara resemål!

Imorgon är jag ledig, hmm får se va jag hittar på!

Tjing Tjing!


Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0