Ny kamera!

Nikon Coolpix P100



Det är inte lätt att välja kamera, jag e så himla ledsen för att min fina kamera från Casio la av på öland. Den var jag verkligen nöjd med! Men det var mitt eget fel att den gick sönder, började slarva med att lägga den i sitt fodral och vips så hade jag såklart fått sand i den! =(

Men jag älskar att fota och saknar en kamera enormt mycket nu, så jag behöver införskaffa en ny genast =)

Har kollat runt på olika ställen och kollat tester på internet idag.

Det viktigaste för mig är att det är hög upplösning, och bra zoom! Så istället för att köpa en digitalkamera funderar jag starkt på denna då den har allt det jag vill ha och till ett väldigt bra pris! Grym zoom och bra upplösing på fotografier =) På onsdag när jag jobbar nästa gång ska jag be dom på kameraavdelningen beställa hem denna eftersom att vi inte har den i sortimentet ännu! =) Jipppiii! 
 
Eller om det är någon annan som vet en BRA kamera som kostar max 4000kr får ni gärna ge mig tips!! =o)

Kommentarer
Postat av: Madde

Att köpa systemkamera är det bästa jag gjort. Älskar man att fotta är det helt klart värt det :-D . Satsa på den du ^^

2010-08-16 @ 20:23:52
URL: http://www.saramadeleine.se

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0