Tvåkanten

Igår kväll åkte Patrik & jag in till stan för att kolla in kalaset lite snabbt, men det var inte mycket att ha. Bara en massa fjortisar som sprang runt och var vrålspacklade.. Tänker tillbaka när jag själv "sprang" runt där och tyckte att allt var hur kul som helst! Men då var jag oxå femton år ;)
Vi gick iallafall bara igenom allt och sen vidare upp till avenyn för att gå och äta på mysiga restaurangen TvåKanten... Har fattat tycke för fisksoppa så det fick det bli för mig och ett glas  vin på det, Mmmm va gott det var! Patrik tog en cesarsallad som såg väldigt god ut också.

Sen traskade vi tillbaka till bilen och åkte hem.... Men andra ord efter en mysig kväll på stan!


Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0