God morgon,

Uppe med tuppen idag nästan, det händer ju inte direkt när man ska jobba...då ligger man ju å drar sig tills det nästan e försent.

Idag ska vi till älsklingens paradis lager157, usch å blää! hittar ju aldrig något roligt där. MEN, jag har ju såklart en plan! Nu när ja e sååå snäll och åker med så har han lovat att åka till IKEA efteråt :-) Så då kan jag väl överleva att gå ett varv på lager157.

På ikea ska det inköpas en ny och fin vardagsrums matta....! Kollade in den förra månaden men då hade jag inte riktigt råd att köpa den, MEN NU!!! ;-)

Skriver mer ikväll om dagen, och så ska ja visa er mattan oxå när den är på plats!

 

Ha en underbar dag alla läsare! *Kram*


Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0