Heeeeeeeeeeeeej!!!!


lägger till en rad här, ja vet inte va det beror på att texten e så konstig? :p

Jag nu kan jag ju inte direkt säga att det var igår jag uppdaterade ;-)

Jag är hemme sen en vecka tillbaka från det underbara landet thaïland, tyvärr! Jag skulle lätt kunna vara borta en månad eller två, man mår ju så sjukt bra i själen. Fast kan det kanske ha å göra med att man slipper tänka på klockan, räkningar, jobb, andra måsten var eviga dag?? Jag antar det... Det är bara att gilla läget och ta nya tag när man väl kommer hem :-)
Det som är näst bäst enligt mig med att resa, är att man har ju något väldigt kul att längta & se fram emot... och det kan ju hjälpa till väldigt mycket i vardgen.. Så därför bokar jag redan nu i veckan en resa till Paris, milano, eller någon annan härlig stad i världen??!! 
tillsammans med världens bästa Marianne :-) Detta va precis va ja behövde kännde jag! Vi drar i Maj! Jipppppii!!!! Hoppas nu bara att marianne är med på noterna, vi satt ju bara o smsade i helgen om det, och sen slutade vi med att säga att vi sätter oss i veckan o bokar!! Här går det undan hehe, tur att pengarna finns iallafall.

Ni kanske förstår att jag redan har börjat längta till värmen! Men denna resan och kommer främst att innehålla SHOPPING, massa SHOPPING! Och vi får såklart inte missa alla sevärdigheter! Och har vi tur så är vädret nog alldeless underbart vårigt ;-)

såhär såg det ut för två årsedan i New york, när vi sisst var ute och reste tillsammans...

nähe nu har jag försökt i 10 min för att få upp ett kort men det funkar visst inte! Men thailands korten funkar så ni får se nått kort därifrån istället :-)


precis anlänt på hotellet, och tagit oss ner till stranden...sådär härligt Blek och fin :-)


"aftersun" Vin på balkongen ;-)

ligger och läser snabba cash, grymt bra bok!!


så J*vla varmt i sanden, därav den snygga minen ha ha!



Det var allt för idag kära läsare ;-)

Men jag stör mig på den konstiga texten?? Hur får ja bort det hihi! Puss!


Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0