Jag kom väldigt fort att ångra att jag stod i köket och skrattade.....

Men va f*n liksom det såg ju lite roligt ut när grannen försökte ta sig ut från parkeringen i morse, där stod jag och spanade & små flinade åt han med kaffe i handen. Han höll säkert på i 20 minuter (jag stod inte och stirrade hela tiden jag höll på att fixa mig för jobb), men ja hann iallafall borsta tänderna, klä på mig dricka mitt kaffe mm... Han fick hämta en spade och hans tjej fick till sluta komma ut och hjälpa han, va skulle killarna göra utan oss? ;-)



Men som sagt va jag INTE visste vad att jag snart skulle stå där och vänta på bussen som gud glömde, och till slut orkade jag inte stå där i stormen så ja bet ihop och började ploga mig fram till jobbet i motvind, snöstorm, 30 min sen, iskall, behöver ja säga att jag va SKIT sur när jag väl hade kommit fram till jobbet?! Nä tänkte väl det ;-)

Gud straffar än fortare än man anar ;-)

Sjukt kul att se ANNA HAAG ta SILVER!!! Satt som klistrad igår kväll/natt :-) Vi gick ju i samma skola på Orsaskolan, när ja gick i 9an gick hon i 8an :-)

Nu blir det MELODIFESTIVALEN I GÖTEBORG


Svar till Madde: ska fråga han nästa gång han ringer/eller jag ringer han :-)

Kommentarer
Postat av: madde

haha skrattade som fan åt bilden =p, synd om dig bara som fick pulsa =(. Var kul med hon Anna, går bra föe sverige =D.Va snäll du e'.Kraaam

2010-02-21 @ 00:45:39
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Majsan

Du e för rolig, sitter alltid med ett leende på läpparna när jag läser din blogg =) Puss finaste finaste Nathalie!!

2010-02-21 @ 10:15:59

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0