Nostalgi

Tänkte visa er lite kort från min barndom med mina kusiner, korten har jag "lånat" av kusin Madeleine.

Haha ja visste redan då var mode va, kolla in mina "gladiator"skor... för gulligt!!!! ( jag i jeansklänning)




Jag & min fina kusin madde sitter längst fram, det var det värsta jag hade åkt...va så himla rädd!! HIHI





Här åker vi kaffekoppen... lite mer avslappnad!! hehe..
 Min mammas bror  till vänster som tyvärr inte längre finns kvar hoss oss. (alltså maddes pappa)

Här vet jag faktiskit inte vart vi är.... Orsa?


Det var allt för idag :-) imorgon ska jag boka tid för.......!?? =p


Kommentarer
Postat av: Majsan

Ja vet ja vet :P hihi

Försökte ringa dig förut, vill höra. Jobbar imorgon oxå, men försöker ringa dig under dagen!!

2010-02-24 @ 22:06:07
Postat av: Mikaela

Hahaha.. Søt :)

2010-02-25 @ 07:52:26

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0