Tjaa!

Fredag kväll... sitter i soffan och käkar godis och kollar på léts dance :-) men jag har oxå varit sjukt duktig denna veckan med träningen så då får man käka massssa godis som kompensation!! Och det snöar som aldrig förr i götet.

Har fått höra två roliga teorier ang. snön idag:

1. tjejen som var vår ledare idag på friskis sa att vi ska inte klaga för att vi har mycket snö, för nästa gång vi får snö i göteborg lär la bli om 30 år, alla skrattade! ;-)

2: en kille från jobbet: tror nog att ja ska köpa med mig en hårfön hem och en förlägningsladd och sen ge mig ut och föna bort all snö, och sen köpa en grön sprejburk och spreja alla träden gröna!!! Vipps så har vi Vår!! Haha....skön tanke!

Så det finns ju dom som är glada och det finns dom (läs: Jag) som är liiiite trötta på det här nu!

Om lite mer än en vecka ska jag visa er något kul!! ;-)

Puss på er, tycker att det är jättekul när man ser att man har läsare varje dag, och så e jag världens sämsta bloggare! Ska skärpa mig, men ibland vet ja knappt va ja ska skriva om... :-(
Puss & Kärlek

Så här såg det ut hemma hos oss förra veckan..... behöver ja säga att ja låg i sägen till halv fyra på eftermiddagen dagen efter? ;-)



kvällens klädval för min del ;-)

Och så här ser det ut ute just nu!

hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Madde

Usch, den här snön är jag less på nu. HUR mycket mer behöver man liksom? :-S , föresten vet du om din morfar fortfarande har kvar pappas grejer? Tänkte om jag skulle hämta lite kort nästa gång jag åker till Orsa i så fall. kram

2010-02-20 @ 11:47:55
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Majsan

Vad e det för kul?? Nyfiken jag blir! Pözzz

2010-02-20 @ 19:02:16

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0