Vinterlandskap...

Imorse när jag vaknade och kollade så lyste solen och snön låg vit på backen... riktig vinter, påminnde mig om tiden uppe i ÅRE när jag jobbade där en säsong! Perfekt väder för att åka skidor! Saknar det lite granna, skulle gärna ta en tripp upp dit igen så att man inte glömmer bort tekninken i backen ;-) hi hi!! Har det nu ändå tänkt att vara vinter ett tag till kan man ju lika gärna göra något kul av det, eller?! Fast jag kommer inte att ha nån tid eller pengar till att åka upp till ÅRE! Kostar ju sjukt mycket om man ska  hyra stuga och liftkort å allt va man behöver! Men kul hade det allt varit... Men ja ska ju till Paris så jag får vara väldigt nöjd med det :-)

Nä dags att hoppa i träningskläderna! Förhoppningsvis så kommer våren snart! Puss Puss!!

Kommentarer
Postat av: Majsan

Lika duktig som vanligt med träningen ja =) Jag har pluggat hela dagen och har tyvärr insett att jag måste fortsätta med det hela nästa vecka för nu j_vlar ska jag klara den förbannande juridiken ;)

Puss, kanske ses i helgen så vi kan drömma oss bort till Paris, hihi

2010-02-11 @ 17:10:19

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0