2010!!!

Lovade ju att ja skulle återkomma efter Nyår när jag hade vaknat till liv! Och idag känns det faktiskit helt okej ;-) tog några dagar hihi!! Har dessutom råkat ut för en fällning så ja gjorde illa mitt lilla finger precis innan tolvslaget, alldeless alldeless blått & svaullet har det varit så ja haft lite svårt att göra saker med höger hand....Men nu e det på bättringsväg, åkte till akuten i mölndal efter rekomendationer från frölunda akuten... men när jag gick in i väntsalen och insåg att det va minst 100 före mig i kön så gav ja upp fort och åkte och köpte pizza istället haha!! detta var alltså dagen efter nyår vem orkar sitta på en akut en dag som den??? Inte jag iallafall :-)

Här kommer lite utlovade kort från nyår... fast om ni har FB och vän med mig där så har ni nog sätt dessa... och om inte så kan ni ju kika in på FB så finns det fler kort....










Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0