Bakis!!!!

....Eller bakad som patrik skulle sagt!!!! Fy sjutton säger jag bara, sängen har varit min bästa vän idag!!

Det är inte förräns nu som jag har tagit mig ut till vardagsrummet halv åtta på kvällen, haha! asså jag undrar va som händer med kroppen nu förtiden, drack ju inte specillet mycket igår? Men ändå ligger man totalt förlamad i sängen en heeeel dag!?

______________________________________________________________________________________

Uppdatering!

Hann aldrig skriva klart hela inlägget förrut, patrik ringde och ville att vi skulle åka och handla. Så nu sitter jag här med en skål med glass och hjortronsylt som morfar har gjort, mmm! ;)

Nu ska vi kolla på göta kanal 3!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte helt fel med glass.

2010-06-07 @ 18:52:49
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0