Mini semester =)

Från och med idag och fram tills på måndag är jag leeeedig, GÖTT! Och Patrik har semester denna veckan så det är ju perfekt!
Min semester börjar vecka 27 två veckor kvar som jag längtar! Just den veckan är inplanerad att vara på Malön.
Sen går jag in och jobbar vecka 28 igen, för att sen vara ledig v. 29 & 30!
Funderar på att dra till Spanien eller Grekland då, hade varit gött att få garanterad soool och bad! =)

Och sen får vi inte glömma Midsommar nu på fredag, Ojj sikken fest det blir då hihi =) imorgon skall vi planera och inköpa all den goda maten, och inte förglömma spriten =)

Känns som att vi går åt rätt håll och det finns mycket att längta efter....Me Like.

Bild från helgen på mig och den mest underbara killen!



Nu ska jag kila hem till mami, hon har nämligen köpt en espresso maskin och den måste jag ju såklart kolla in... och har man tur kanske hon bjuder på en kopp kaffe ;-)

Tjing tjing!


Kommentarer
Postat av: Majsan

Nu e jag trött på att gå in här och inte få läsa något roligt =(. Skärpning!!! ;) Puss

2010-07-16 @ 10:00:51
Postat av: Mikkis

Den semestern du tog från blogg.se va bannimej j-vligt låååååång... :P Men hoppas du haft en go sommar iaf :) Kram

2010-07-18 @ 17:41:22

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0