Smoothie

Köpte hem en blender från jobbet idag, kännde att vi var i behov av en sådan. Ha tidigare använt mig av min matberedare när jag ska göra ex smoothie, dock liite osmidig och stor och många delar som skall göras rent!
Så en ny blender va ett perfekt köp enligt mig.

Ikväll fick det bli en isdryck bestående av:

Is
frysta hallon
frysta blåbär
1st banan
2,5 dl vatten

Och vips så har man en superduper god, svalkande isdryck/smoothie och dessutom mycket nyttig! ;-)





Ser inte helt fel ut va? Nä, tänkte väl det :) hihi...

Imorgon jobbar jag 9-17 sen blir det förhoppningsvis fest hemma hos min arbetskamrat Jocke, som dock var hemma från jobbet idag för att han är sjuk. Så jag hoppas att han blir frisk tills imorgon, det är ju nämligen andralånggatans dag i morgon och festen skulle vara i en lägenhet precis i krokarna så att det skulle bara vara för oss att gå ner sen på kvällen...Men men, får väl se imorgon hur det blir med det då!

Nu slänger jag in "handduken" och säger godnatt kära ni!

Kommentarer
Postat av: Majsan

Han är säkert sjuk för att det är så fint väder ;) Såg väldigt gott ut och så duktig du är som använder vatten =) Puss

2010-06-05 @ 11:34:25

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0