Min "lilla" fina fjäril... kommer föralltid att följa mig....


Precis klar...

Dagen efter, tar ju ca en månad innan färjerna har fått sin riktiga nyans....



Om exakt åtta veckor åker ja å min älskling Marianne till ROMANTIKENS stad ;-) därför får hon bli min lilla älskling ;-) hihi
Ja längtar redan till all SHOPPING... Skall spendera pengar på kläder som aldrig för hehe :-)
Självklart ska vi dricka vin i mängder oxå ;-) Ni behöver inte vara oroliga!

För er som inte redan visste så fyller jag 25 år den 30 april veckan innan resan alltså, så ja tar mer en gärna emot alla gåver som ni vill skänka, ni vet vart ni ska skicka pengarna ;-) *ironi*  Puss å god natt!


Kommentarer
Postat av: Madde

JÄTTE fin :D

2010-03-06 @ 21:55:22
URL: http://www.saraadeleine.se
Postat av: Majsan

Konst Nathalie!! Du måste skriva att vi ska kolla på konst oxå så inte Jonna blir orolig ;)

Åhh fjärilen e så fin, så fin nästan lika fin som Nathalie, men bara nästan :) Puss och kram

2010-03-07 @ 17:30:13
Postat av: Jenny

Va fin den är.. :)



Blir lite avundsjuk, jag vill också tatuera mig... fast jag ska ha liiiiite större grej.. haha



Hoppas allt är väl med dig! puss o kram

2010-03-09 @ 15:14:51

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0