Bada i havet ;)

Det är inte jag som har blivit "galen" det är min kära kille som har kommit på denna galna idé! Så det är väl bara att haka på då och ta sig ett första dopp i sverige för i år :) Hans mål varje år är att bada innan Juni! Och efter denna helgen förstår ja han att han är sugen, Sommar värme hela helgen! Så ikväll eller runt halv sju så kan ni ju tänka på mig när jag fryser till IS ;)
Det är tydligen 16 grader i vattnet, varmt tyckte Patrik! Jag vet inte riktigt om jag håller med! ;) Men första doppet i 16 grader ska iallafall förevigas på kort så att ni får se senare ikväll =)

Har solat hela dagen idag så man har allt fått en och två fräknar i pannan hihi! Önskar att värmen var här för att stanna nu!!! Men det verkar inte som det tyvärr...

Igår hade vi grillpremiär också =) Gottigott =)

Puss och kram!


Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0