Excited...

God morgon sunshine!

Täkte börja med att lägga upp senaste shoppingen från i torsdags och igår...

Vit tunika från SHELSEA                                                   

 

Skor från DinSko



Tunika från Zara



Sommarklänning från..? Hm vet ej va affären heter ;)


Och inlines från STADIUM



Och sist men inte minst (eller jo det var nog minst) min über snygga klocka från NK = BÄSTA KÖPET hihi


Sen va det väl lite småkrafs men det orkar jag inte plåta hehe....

Ikväll är det överrasknings fest FÖR MIG :) Så spännande =) Lovar massor med bilder från ikväll =) och jag slänger nog in en bild på "kvällens outfit".

Nu har jag snart tid på solarieöarna närmare bestämt klockan 12.00!

See ya.


Kommentarer
Postat av: Madde

Va kul! Hoppas du får roligt! Fina saker också.

2010-05-30 @ 15:27:44
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Louise

Underbar klänning!

2010-06-01 @ 17:45:26

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0