God kväll!

Vilken dag, som sagt började morgonen uppe i sisjön tillsammans med Marianne! Sen tog jag bussen hem en stund för att vid lunchtid åka och käka lunch med Patrik och Marianne på Aquarelle. Sen gick vi in till Stadium XXL som ligger brevid aquan och där hittade jag mina inlines =) 
Så det var bara att åka hem och sätta på sig dom, trodde att det skulle vara lätt som en plätt, va hände med min så fina balans som jag trodde att jag hade hihi?! ;-) 
Lite vingligt till en början men sen gick det av bara farten haha!! Efter att vi hade varit ute och åkt var det dags att hämta upp en byrå, och in på chili för att handla en helspegel och sen vidare till IKEA, hittade inte direkt va jag sökte där tyvärr....Byter dom aldrig sortiment?

Och nu sitter jag här i soffan och är helt slut.. Jobb i morgon!

Hoppas att ni har haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Madde

Dom byter typ i augusti / september tror jag :-p

2010-05-25 @ 21:25:24
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Anonym

2010-05-25 @ 21:31:30
Postat av: Anonym

Va fin bloggen är:) Kram!

2010-05-26 @ 14:44:32

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0