god morgon =)

Jag är sjukt trött efter gårdagen/nattens rensning i källaren, va klar runt 01.30 och vi började strax efter 22.00! Puh, men nu har vi iallafall ingen skit i lägenheten som vi inte behöver ha heller!

idag ska jag ta mig an skoförrådet, tusen skor! Va ju på ikea häromdagen som jag skrev och köpte med mig ett skofack som man hänger i garderoben, jag har redan några stycken men som sagt vi har tusen skor!!! Så nu ska det renas skor, spara & slängas! Så kanske ma kan se va man äger för skor ;)

Sen tänkte jag ta och åka in till stan en sväng, kika på lite grejjor, bla denna ska jag köpa! bra at ha när man ska iväg och träna.


Nu ska jag kila för om fem minuter ska jag vara i sisjön, herregud brottom!!!!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Skönt att rensa jag älskar sånt. Vill ha FINT hemma :-) . Tröjan var as snygg :)

2010-05-27 @ 10:34:06
URL: http://www.saramadeleine.se

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0