Sommardag

God kväll i stugan! Hoppas att ni mår bra! Jag har haft en underbar dag, det har känts som en rikig sommardag!

Började dagen med en kaffe på linne med patrik innan han skulle till jobbet. Sen mötte ja upp Marianne och vi gick till slottskogen och käkade lunch och solade :-) Sen blev det så varmt så vi gick och köpte glass!





Nästa stopp för dagen blev en sväng till malmön, för att snabbt åka hem igen, jaja, jag hann iallafall se konsum man får vara glad för det lilla ;)

Väntar på färjan som skall ta oss över till Malmön....


på vägen hem från malmön stannade vi till i uddevalla en snabbis oxå men där hann ja iallafall stoppa i mig en kebabb-talrik innan vi åkte hem till Göteborg!

Och när vi väl hade kommit hem från dagens roadtrip så hade vi hopp tävling, Och jag VANN!! HAHA!
Barnsligt värre, men jag hade skit kul!




Marianne föredrog nog sin cigg, istället för att hoppa ;)

Det var en kul dag, kom precis hem! Så nu säger jag God natt!

Kommentarer
Postat av: Majsan

Nä nu e du taskig Pletan..jag hoppade faktiskt och långt oxå ;)

2010-05-20 @ 10:30:07
Postat av: Madde

ÅH mys med glass och kul med hopptävling. SÅn där vitamin dryck är gott.

2010-05-20 @ 19:58:09
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Louise

Härligt att solen lyser på er. Här är det grått & trist väder för jämnan känns det som:(

2010-05-20 @ 23:36:53

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0