Tjejkväll <3

Igår blev jag allt bortskämd av 3 små underbara tjejer. Först klockan sex hade dom bokat in bio på bergakungen och vi såg den absolut bästa tjejfilmen ever, sex and the city 2 =) love it!

Sen efter filmen sa dom att dom skulle åka hem så vi gick mot spårvagnarna trodde jag, men sen när vi kom till avenyn så helt plötsligt så "drog" dom bara in mig på ett super mysigt ställe som jag inte har varit på tidigare! Så det visade sig att INGEN skulle hem :)
Och där satt vi hela kvällen och åt god mat och drack gott!! Kunde inte ha haft en mysigre kväll!!!

Tusen tack underbara tjejer






Strax innan jag skulle iväg och möta upp tjejerna, förväntansfull till tusen :)


Idag är det ju mors dag så jag frågade va mamma ville göra idag och hon ville gå på liseberg och käka lunch, så det bestämde vi oss för att göra... Spelade på mitt favvoljul "hem och fritid" vann två andra vinster... ville ju vinna stjärnvinsten men icke hehe... En karaff blev det till mamma och en skål till mig =)

På vägen hem handlade jag med mig jordgubbar mumms!




imorgon har jag långtur på jobbet 8.oo-20.oo!! Puh! Seeegt!

Resten av kvällen ska jag bara slappa i soffan och för hoppningsvis kommer det något bra på tv. Ikväll skall patrik ut så det blir bara jag och missarna och min godisskål :)

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Madde

Va kul du verkar ha haft det :-) . Helt underbart :D

2010-05-30 @ 19:18:49
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Madde

sv: Helgen har varit skit bra :-D

2010-05-31 @ 08:30:31
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Majsan

♥ fina nathalie :)♥

2010-05-31 @ 20:51:44

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0